lunes, 2 de marzo de 2015

LA EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO

Aquesta es la primera pràctica que hem realitzat en classe.

Mitjançant el títol de la pràctica ''La educació, el moviment i jo'', hem tingut que fer un dibuix que es relacione amb aquest significat, i jo l'he relacionat en una classe d'Educació Física en la que ens estan explicant com fer bé una sentadilla. Com podem observar en la imatge, enfoquem la educació a la ensenyança de l'educador als alumnes; el moviment el relacionem en l'acció de la sentadilla; i, per últim, el component més important que es el ''jo'', l'interpretem quan el professor demana un voluntari que sapiga fer l'exercici bé, i ''jo'' alçe la mà amb la seguretat de eixir a fer l'exercici ben realitzat.

Després de fer el dibuix corresponent, hem fet una posada en comú tota la classe i hem explicat el perquè hem realitzat cadascú el seu dibuix, i curiosament, molts hem coincidit en que ens em intentat dibuixar a nosaltres mateixa amb els aspectes més destacats de cadascú.

Aquesta pràctica la realitzarem al final de l'assignatura per vore el canvi del punt de vista que tenim al principi, i vore la progressió i millora que hem tingut durant tot el quadrimestre.



No hay comentarios:

Publicar un comentario