martes, 19 de mayo de 2015

AUTOAVALUACIÓ

Abans de començar en la asignatura no tenia ni idea de com seria, es més, pensava que estaría enfocada a la pràctica del moviment. Els primers dies em vaig adonar que no, que era una asignatura diferent enfocada a la filosofía en la que m’aburria ja que a mi personalment no m’agrada la filosofía. També la feia diferent la manera d’avaluar, ja que podies elegir entre la opció A i la opció B, deixant elegir a l’alumne lliurement fent-se responsable dels seus actes i decisions.

En el pas del temps, vaig començar a fer el blog i a poc a poc anava integrant-me més en l’assignatura. Crec que el blog ha sigut una forma molt eficaç per a molts per a portar un seguiment i poder compartir les teues idees amb tot el grup per a aprendre/millorar i fer aprendre/millorar als companys.

Després em va parèixer interessant el llibre ‘’Mal de escuela’’ i la forma que enfocarem les classes per a que els alumnes participaren en ell, com també ho ferem de forma diferent en el tema de les ideologies amb els grups ‘’puzles’’ i grups ‘’experts’’, ja que es una manera de involucrar als alumnes per a que aprenguen i aprofiten el temps encara que no tots ho fan. Aquestes metodologies de donar classe m’han cridat molt l’atenció i han fet que participara més amb els companys i aprenguera més de l’assignatura.

En conclusió, he tingut una progressió positiva i he aprés molt en aquesta asignatura que será útil per al meu futur i per a la meua carrera. Hem senc satisfet per aprofitar el temps en el meu treball, encara que hauria pogut aportar més.

Jo vaig elegir la opció A (Avaluació contínua i formativa), ser correcte. I, afirmativament així ho he fet, per tant, en la meua calificació em posaría un 7 ja que he sigut molt correcte assistint a classe, he fet i he participat en totes les activitats, pràctiques i treballs que hem fet en classe, i he portat un seguiment de l’assignatura a través del blog en el que espere que haja servit d’ajuda i aprenentatge per als meus companys (que de eixo es tractava), com m’ha servit a mi la seua ajuda.

Gràcies!                                                                                                       

NOTA: 7


1 comentario:

  1. Com calificaries la teua autoavaluació i el teu bloc? Si tingueres que usar una paraula, ¿creus que seria "profon", o "reflexiu", o"útil"? Ho dubte. És el teu seguiment. El de ningú més. El teu. Mirant els resultats, al final uno s'ha de fer al menys la pregunta: el que he fet ¿és el que DE VERES vull fer?, ¿el que DE VERES puc fer? Si no fem autocrítica en algun moment, mai podem començar a millorar.

    ResponderEliminar